همکاری و تعامل مردم و پلیس گامی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی شهرستان خاتم استان یزد گفت: وظیفه ذانی نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت و آسایش عمومی برای شهروندان است؛ همكاری و تعامل مردم با پلیس، ارتقاء امنیت اجتماعی را در پی خواهد اشت.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : سرهنگ "علیرضا صالحی" در سخنرانی خود برای نمازگزاران مصلی این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته ناجا گفت: وظیفه ذانی نیروی انتظامی تامین نظم و امنیت و آسایش عمومی برای شهروندان است؛ همكاری و تعامل مردم با پلیس، ارتقاء امنیت اجتماعی را در پی خواهد اشت.

وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی مناسب برای ایجاد مشارکت و تعامل اساسی با مردم و ادارات و نهادها در جهت تامین نظم و امنیت جامعه برشمرد و در ادامه ضمن بیان اهداف ناجا ، به رعایت قوانین مقررات راهنمائی و رانندگی تاکید کرد.

 صالحی به ارائه نکاتی پیرامون هشدارهای انتظامی و آسیب های اجتماعی از جمله موادمخدر که در صورت گرایش جوانان به موادمخدر باعث خانمان سوز شدن آنان می شود پرداخت.

فرمانده انتظامی خاتم در پایان چكیده ای از اقدامات و فعالیت های یكساله فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم در راستای پیشگیری از وقوع جرایم را برای نمازگزاران تشریح کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا